snow

Prick prick



När vi ändå är inne på shopping så måste jag bara visa vad jag handlade idag!
En prickig sak (lägg märke till vilket märke - Nike är det enda tillåtna) som fick åka rakt ner i resväskan. Eller ja, den ska få göra det. Jag har dock inte kommit så långt! Det känns som att den här dagen har sprungit ifrån mig utan att jag gjort något. Dagar har en tendens att göra det ifall man inte planerar in saker. Men det är rätt skönt också. Jag gick upp vid nio, åt frukost varvat med att läsa i min engelskabok. Det går framåt med bokläsandet även om boken i sig suger som sagt (jag ser mig själv som en sims-figur när jag gör något som verkligen, verkligen tar emot - då sjunker min "kul-barometer till rött). Sen gick jag min dagliga powerwalk. Det var riktigt gött! Lyssnade på Värvet med Eric Saade medan solen sken! Efter att ha ätit spagetti och köttfärssås till lunch googlade jag hur man tar bort ketchupfläckar på Converse. Ja, ni hör! Jag måste ha ätit nattamaten (korv med bröd) på bröllopet upp och ner. Typ. Efter att ha blötlagt skorna (som dessutom var helt nya och är vita, eller ja ljusröda) med en skopa Vanish så åkte jag till stan för ett par ärenden. Sen kom jag hem (ja, tänka sig) och i samma sekund som jag satte mig i solstolen kom elva vita moln och täckte himmeln. Så jag gjorde vid tvätt och åkte sedan en vända till Intersport. Och sen bloggade jag om att jag var en indian och nu, nu sitter jag här och skriver till er igen. Ni fick minsann och dar veta exakt vad jag har gjort denna torsdag. Nu ska jag öppna resväskan, sätta på superhög musik och försöka få till en packning som håller bagagevikten inom bestämmelserna. Ha en fin kväll Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0