snow

Rutiner på semestern



Det är konstigt det här med rutiner, hur beroende man är av det. Även när man har semester vill man liksom få in vanor, iallafall jag. Dagarna här har börjat vid 8:30-snåret. Då måste vi gå upp annars blir det svårt att få tag i solstolar.. Sen äter vi frukost och efter det går vi till mataffären, handlar vatten och bröd (låter som vi lever loppan va?). Sen intar vi horisontellt läge, badar när vi smällt bort (vilket går ganska snabbt - jag blir SÅ varm med detsamma) och varvar detta med bokläsning och poddlyssning. 13:30 äter vi lunch och sen går vi antingen till stranden (men när gubben tog min väska tog han samtidigt liksom udden ur hela strandhänget) eller tillbaks till poolen. 16:30 chillar vi på rummet och det är den här timmen som jag, om en vecka eller så, kommer skylla på de där extra kilona. Vi äter nämligen ALLT gott vi kommer över (så nej, vi handlar inte bara förnödenheter, haha). 18:20 går bussen till Palma. Vi shoppar och tittar i affärer till 20 och lagom till att klockan slagit 21 har vi hittat en restaurang som vi tycker ser härlig ut. Mycket bra rutiner får jag säga! Nu är klockan 18:50 och som ni då förstår ligger vi lite efter i schemat... Dags att sätta fart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0