snow

Smågullig




God morgon denna soliga torsdag! Visst blir man så glad av SOLEN? Jag älskar det! Igår hade jag dock lite för höga tankar om den svenska sommaren och solens strålar. Jag fick för mig att jag och Marcus skulle åka och ta ett kvällsdopp efter maten. Vi åkte till stranden och redan på vägen ner kände vi hur kall vinden var. Väl på stranden blåste det en del och samtliga som var där satt i långbyxor och tjocktröja. Några barn lekte vid strandkanten, fullt påpälsade, annars var där inte många som kunde tillhöra kategorin "badare". Jag kan meddela att vi hoppade över det där kvällsbadet. Det får vi ta igen på Mallis om drygt en vecka! Men inget ont som inte för något gott med sig. Jag fotade (eller tekniskt sett var det Marcus som knäppte av bilderna) min nya blus! Jag köpte den i juni någon gång men har inte haft lust att använda den förrän nu. Vissa plagg måste liksom "hänga till sig" i garderoben innan de känns rätt. Jag var rädd att den skulle bli lite FÖR gullig - vilket den också blev - men efter några veckor har jag nu vant mig och tycker den är riktigt fin. Fjäril, ljusrosa, vågig volang och små prickar i tyget! Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska packa strandväskan och bege mig mot Kullaberg!  Glad torsdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0