snow

Vecka 32



Vet du vad som är gött Bloggis?
Sommaren har kommit tillbaka! Det var fan på tiden! Vet du vad som är mindre gött? Att solstrålarna prickar in min jobbvecka! Jag har en kvar och vill inget hellre än att det ska bli fint väder även när jag är ledig. Men det är ju inte så att solen på något sätt tar slut så får hoppas att det håller i sig! Har hur som helst bestämt mig för att ta vara på dagarna så gott det går! Ikväll tänkte jag till exempel ta ett kvällsdopp. Det må vara 17 grader i vattnet men är det sommar så är det. Jag håller tummarna för att Mallorca har fixat så att Medelhavet har betydligt behagligare temperaturer! Nu ska jag packa ner bikinin och handduken och bege mig till bryggan! Ha de!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0