snow

Drinkkväll å födelsedag



Hej hallå Bloggis!
Nu kör vi sista rycket här innan jul. Eller det är i alla fall så jag laddar upp för att orka ta mig "i mål". Den här veckan ska jag förbereda två redovisningar och påbörja en skriftlig rapport! Men innan jag blickar framåt tänkte jag ta oss tillbaka till helgen. Jag har varit så taggad för den här drinkkvällen! Redan i fredags morse kände jag mig peppad! Då kan det bara bli bra! Tanken från början var att jag skulle utgå från hallon/lakrits-döskalle-godisbiten ni vet. Men efter att ha googlat recept en hel kväll utan resultat så jag gav upp och gjorde en drink på vodka, passoa och färskpressad apelsinjuice istället! Mycket gott! Josse körde på stort och kokade rabarber till sirap och allt vad det var - med mycket socker i blev det supergott! Vi spelade spel (tror jag förlorade vart enda omgång), blandade drinkar och hade härligt snack! En höjdarkväll helt enkelt! Igår fyllde Marcus år! Min fina kille! Vi firade honom genom middag, kladdkaka och presenter! Av mig och familjen fick han en snygg skjorta! Nästa helg väntar världens härligaste julkonsert i kyrkan men först: ett par intensiva dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0