snow

Fåret Shaun



God kväll Bloggis å denna annandagjul!
Jag sitter här vid mitt skrivbord, med smålampor tända och med hög julmusik i öronen. Har inte bestämt mig för vad jag ska göra med den här kvällen. Antingen ska jag se Christmas in Boston (har äntligen hittat den - eller Marcus gjorde det rättare sagt - på Youtube för några veckor sen, jag blev så glad) eller städa garderoben (av någon anledningen gör man det bäst sent på kvällen) eller googla resor till sommarens semester eller läsa Försoningen med Hannah och Amanda. Hur som helst så älskar jag sådana här jullovskvällar. Oplanerade kvällar. Där jag inte har någon tid att passa dagen efter. Inget jobb att rätta mig efter. Eller plugg att ha dåligt samvete över. Jag kan helt enkelt göra vad jag vill. Men först ville jag kika in här för att 1. Vara er trogen. 2. Skriva av mig. 3. Visa mitt reafynd dagen till ära. Ett nattlinne med ett mjukt, fluffigt får på. Visst är det gulligt? Älskar grått! Nej, nu ska jag göra något av sakerna ovan. Ska bara bestämma mig först. Får ha en övervägning med mig själv. Okej. Puss på dig Bloggis!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag fick ett par tjocka strumpor i julklapp med samma tryck på, så himla söta :)

Svar: Åh, då kan vi matcha! Hihi!
Annie

2015-12-27 @ 01:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0