snow

Inför julen



Förlåt för dåligt uppdatering här i veckan.
Den har gått så fort och det har varit så mycket som ska bli klart nu inför den stundande julen. För att ta det i korta drag har jag varit i skolan tre dagar, förberett och haft redovisning om afasi och påbörjat en skriftlig rapport. Men man känner nu att tempot börja sänkas även på pluggfronten och jag njuter verkligen. Jag har även hunnit med att köpa de sista julklapparna och slagit in en massa paket. Tror jag slagit något form av rekord i paketinslagning. Jag har fixat inför julklappsspelet så det har blivit mycket presentpapper, snören och tejp i ett enda virrvarr. Innan man får kläm på det går det så segt men övning ger färdighet! I helgen har jag tagit det lugnt, premiär-ätit vegetarisk lasagne, julstädat (sätter man jul- framför allt så låter det mycket roligare), varit på julkonsert i kyrkan och ätit massa myrstack med chips! Imorgon är det sista skoldagen för länge och efter tisdag väntar jobb i dagarna två. Klockan 16:00 på julafton tänkte jag stänga ner allt vad jobb och plugg heter för några dagar. Det ska bli så skönt!! Men nu kör jag sista racet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0