snow

Jullovsbegreppet



Jag har varit ledig hela dagen men ändå är det svårt att hitta tid till bloggen.
Eller helt ärligt så har jag ägnat ganska mycket tid vid datorn och den här magnifika bloggen idag. Fast att det inte syns. Det beror på att jag suttit med nyårslistan. Det ska kommas på fyndiga svar och sen försöker jag knåpa ihop passande bilder. Sen har jag varit en runda i Helsingborg också. Jag och mamma gick i stan, gjorde några reafynd och strosade omkring. Mysigt. Och blåsigt. Jag gillar inte riktigt staden. Just för att den är så blåsig. Det blir kallt. Jaja. Intressant som fisken! Nu ska jag krypa ner i sängen med Fåret Shaun, läsa sista delen av min spännande bok och vaknade upp till ännu en jullovdag. Jag har lite svårt för det där föresten. Att kalla det för jullov. Det låter så barnsligt på något vis. Men hur som helst - det är skönt att jullovet varar hela veckan ut. Jag ska njuta vart enda sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0