snow

Julstämning - kom!



Har tänkt hela dagen att "idag ska jag hinna skriva ett riktigt långt inlägg på bloggen".
Men ack så optimistisk jag var! Här har dagen fullkomligt flugit iväg! Jag tog sovmorgon (till halv åtta, haha) och pluggade på rätt bra till klockan slog tre. Sen fick jag dra på mig allt vad galonkläder heter för att kunna ge mig ut i detta regniga landskap (igår var det dock vintersolstånd så nu, äntligen, går vi mot ljusare tider igen - även om detta inte märks av förrän i mars någon gång, men ändå, rent psykologiskt känns det bra tycker jag). Tänk om det hade varit vitt på marken i detta nu - det hade bidragit mycket till den obefintliga julstämningen hos mig. Men jag har gjort så gått jag kunnat - för att få julstämning. Min söta jultomte har kommit upp och pryder fönsterkarmen dessutom! Och nu ska jag försöka andas, sänka axlarna och njuta av en ledig vecka! Dags att bege mig mot mitt första julfirande - mot Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0