snow

Mitt julfirande


God jul önskar jag er alla, god jul önskar jag er alla, god jul önskar jag er alla och ett gooottt nytt år!
Känner ni igen låten? Det gör jag men har ingen aning vem som sjunger den? Det var i alla fall mitt försök att säga "god jul" till dig Bloggis! Hoppas ditt julfirande har börjat bra! För visst är det inte slut än? Mitt började precis! Det har varit två intensiva dagar på jobb varvat med Bingolotto, Mario Kart och igår firades julen med en liten del av släkten. Vi drack mumma (öl blandat med julmust - faktiskt riktigt gott!!), väntade på tomten och när mössan var för liten för min morbror så uteblev tomten tyvärr! Vi tittade på Svensson Svensson (den viktigaste traditionen av dem alla), åt julmat och öppnade paket! På senare tid tycker jag (nästan) att det är roligare att ge än att få! Det måste väl ändå ge en herrans massa vuxenpoäng? Jag hade skrivit ett rim som rörde pappa till tårar! Det blev en fin julafton. Jag fick bland annat en frostig skål till min samling och en ansiktsmask som stått högt upp på listan. Nu önskar jag er en riktigt god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0