snow

Nygamla låtar



Känner inte att jag hunnit sitta still i många minutrar idag.
Än mindre tid till bloggen. Men nu så! Nattläsning för den som är uppe! Jag har haft fullt sjå idag - på ett roligt sätt! Jag började morgonen med en lång powerwalk. Älskar att starta dagen med frisk luft, Fredagspodden och avsluta rundan med Westlife högt i lurarna. Det är min nya grej. Älskar Westlife. Sen har jag skrivit klart kompletteringen till psykologikursen. Så skönt när man får gjort ett sånt måste som bara hänger över ens axlar. Ikväll har jag städat, slängt ihop en myrstack (cream fraiche, philadelphiaost, dill, vitlök, purjolök, rödlök, citronpeppar och svart stenbitsrom som ska föreställa myror - därav namnet) med morötter och chips. Lagom till att Idolfinalen började kom Elina hit. Vi hoppades på Amanda men trodde att Martin skulle ta hem det. På tal om Idol. I morse tittade jag på Nyhetsmorgon där Kevin Walker framförde sin nya låt - Chrismas Night. Mysig låt men så himla lik en annan. Nämligen den HÄR! Lyssna, jämför refrängen och sig sen vad ni tycker. Nej - hopp i säng med Arvet efter dig! Puss!  

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller med! De är väldigt lika i refrängen! Dock tycker jag den ESC-låten är så himla lik Andreas Johnson - sing for me ;)

Svar: Eller hur! Så lika! Ja, det tycker Adam också! :)
Annie

2015-12-05 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0