snow

Sammanfatta sammanfattningen


En sak som jag alltid gör inför tentan är att sammanfatta powerpointens, sammanfatta mina anteckningar och sammanfatta böckerna!
Sen skriver jag ut allt så att jag slipper sitta framför datorskärmen vid inmatningen. Och dessutom gör det att jag kan färglägga så att saker som tillhör varandra får samma färger! Tycker det funkar super! Men när det kommer till det här med att sammanfatta har jag kommit på mig själv att det inte är min starkaste sida. Hela förra veckan sammanfattade jag allt på sättet ovan. Men sen fick jag lägga halva helgen på att sammanfatta sammanfattningen, haha. Men nu är det klart och här är alltså mitt sällskap de närmaste dagarna. På torsdag gäller det. På ett sätt är det läskigt - tentor medför alltid sådan press och stress. Men på ett sätt är det skönt - för man ser ljuset i tunneln på den här intensiva perioden. Till helgen behöver jag inte plugga ett skvatt. Det är inte fy skam! Heja Annie friskt humör, det är det som susen gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0