snow

Ängelholm runt




Hej å hallå! Hoppas allt är bra med er idag. Jag vaknade upp med värsta ryggontet ever! Det smärtar något fruktansvärt att jag knappt kan tänka på annat. Har ont i nedre delen av ryggen och gör som ondast när jag sitter ner. Hade lite smått panik i morse när jag sätter mig på tåget och inser detta. Undrade hur sjutton jag skulle klara av en hel dag i skolan! Men på något vis gjorde jag ändå det! Kan bli så irriterad på mig själv, för när jag har ont på detta vis kan jag inte låta bli att jämra mig och klaga. Jag vill vara en sån som tål smärta och säger äsch, jag klarar mig. Men jag är inte en sån. Men ville så gärna klara av att vara i skolan hela dagen för i eftermiddag väntade roligheter. Dagen var kommen då Matilda skulle få en guidad tur - Ängelholm runt! Lika exotiskt som det låter. Vi har varit en sväng hos mig för att senare möta upp Ana Maria på stan! En mycket trevlig eftermiddag. Köpte med mig te hem (rabarber med grädde - hur gott?) som jag ska festa till det med ikväll när jag ser Familjer på Äventyr. Kollar ni? Så bra! Ikväll ska familjen som har korsat sin egen rutt och varit ute till havs i flera år, komma i land! Barnen ska typ för första gången sätta sina fötter på svensk mark! Men först: YOGA mot ryggontet! Glad tisdag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0