snow

Det är mycket nu!


Det kan bli ett rörigt inlägg det här.
Det kan det bli för att jag är trött och har många tankar i huvudet. Tankar som jag ska försöka skriva ner nu. För det första tänker jag på den omöjliga reflektionsuppgiften som ska vara klar i mitten på nästa vecka och som jag knappt förstår ett skvatt av trots att jag sett filmen två gånger nu. För det andra har jag varit hos studie- och yrkesvägledaren på Campus idag för att reda ut funderingar. Jag gick därifrån med många nya tankar - vilket både är skönt och lite jobbigt. För det tredje är jag i full gång med kvällens tjejmiddag. Det blir tapas (min nya grej), marrängswiss med hemmagjord chokladsås och sen avslutar vi kalaset med dipp (en så kallad myrstack - har ni testat? philadelphiaost, cream fraiche, rödlök, vitlök och stenbitsrom bland annat) med tillbehör! Ikväll är det ju dessutom premiär av Let's Dance. Ja, som ni hör: det är mycket nu! Men allt blir säkert bra i slutändan. Både vad det gäller teatertjohejen och vad-jag-ska-bli-när-jag-blir-stor-frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0