snow

Energi & Saade


Hej, hallå i stugorna! Jag bloggade ingenting igår. Fy skäms på mig! Jag pluggade hela dagen och "slängde in" ett gympass efter lunch på si så där tre timmar. På kvällen var jag på fest hos en tjej i klassen. Det var mycket trevligt och gav mig ett sådant glädjerus så idag är jag alldeles sprallig i kroppen. Ikväll är det Melodifestivalen och imorgon ska jag en runda till Ullared - vilket också såklart bidrar till energin! Jag har ju alltid älskat schlager. Önskar mig varje år ett par biljetter till Mello-finalen i Stockholm. Än har jag inte fått det - men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, som man säger. Men jag ska nog ändå få min dos av schalger i år. Jag och Ebba har nämligen bokat platser till årets Diggiloo!! Det ska bli superkul! Men nu taggar vi igång inför kvällens omgång. Jag har inte fullt koll på startfältet men namnet som jag direkt la på minnet var Eric Saade. Sveriges kaxigaste artist. Inte helt i min smak men han sjunger och dansar bra så tror på honom. Också är han ju rätt snygg också. Ni har väl inte missat att gilla min och Majas Facebook-sida, "Eric Saade är för snygg för svenska folket"? Den skapade vi när han inte gick vidare med Manboy för X antal år sedan, haha. In och gilla! GLAD LÖRDAG Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHA den sidan alltså! Vad har den, 2 medlemmar?

Svar: På sin höjd ja 😂
Annie

2015-02-07 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0