snow

Favorit & ryggstatus

Jag tycker aldrig man kan säga att något är ens "favorit" om man bara har typ testat det en gång. Det kan handla om en maträtt, ett par jeans eller en sminkprodukt - vad som helst. Det är först när man har provat på det flera gånger och verkligen fått känna efter hur det känns som man kan hissa eller dissa. Det förstnämnda var precis vad jag tänkte göra nu. Den här krämen är jag kär i! En kräm som återfuktar och ger lite färg - känns som en "lättare foundation". Den åker snabbt in i huden och för en gång skull så fäster rougen (har alltid bara använt puder innan och då spelar det ingen roll hur lite eller mycket rouge man duttar på för det syns ändå inte). Så ett tips! Värd vart enda krona!


Hur står det till idag då? Jag vaknade och tänkte INGEN SMÄRTA I RYGGEN tills jag steg upp och kunde konstatera att den var visst kvar. Dock inte alls lika påtaglig som igår - framsteg alltså! Jag känner sån jäkla stress inför allt med skolan som ni vet vid det här laget, så har försökt plugga på ordentligt idag. Var dock väldigt bra på att skjuta upp läsningen så trots att jag gick upp vid halv åtta masade jag inte fram böckerna förrän vid halv tio. Blä! Intresseklubben antecknar va? Men jag har suttit fram tills nu så får ändå godkänt av mig själv. Nu ska jag ut och rasta ryggen. Vi ska gå en lugn promenad. Sen ska jag träffa den bästa jag vet! Men innan dess, en av mina (mycket beprövade) favoriträtter: TACOS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0