snow

Gosisar


Alltså, jag tror att jag har glömt att visa er det sötaste av det sötaste? Jag har nog aldrig sett något finare! Förra hösten någon gång började jag följa Jessica ShybaInstagram och jag var fast direkt! Hon la då upp bilder på när hennes son och familjens hund tog en tupplur ihop. Pojken och hunden är verkligen varandra trogna och verkar trivas väldigt bra i varandras famnar. Hur gulligt som helst! Men höjden på gullighet kom när familjen utökades med en liten flicka, som även hon nu sover med resten av klanen. Visst är det här bara hur fint som helst? Riktiga gosisar hade jag kallat det! Kontot heter Mommasgonecity. Sök på hashtagen #theoandbeau och #theoandevvie på Instagram så kommer ni få le en massa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0