snow

Hjärnskakning?



God morgon tisdag och HEJ solen!
Underbart vinterväder! Jag skulle egentligen strax åka och träna med Elina. Hade sett så mycket fram emot det! Mycket roligare att vara på gymmet med en kompis än helt själv. Jag och Elina gillar att ha tempo när vi tränar och inte prata bort tiden. Skönt att vi tänker lika! Men efter att jag halkade igår är jag yr och ha svårt att koncentera mig. Googlade (vilket man inte ska göra) på hjärnskakning och flera symtom stämmer in. Men jag tror inte att jag slog i huvudet men det hastiga fallet kan ju ha gjort att hjärnan ändå fick sig en törn. Jaja. Får hoppa över dagens träning och pulsa med Cindy i snön istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0