snow

Kakor och hav!


Hej å hå vad tiden går! Ännu ett nytt intro! Idag har jag varit i Helsingborg hela dagen! Men trots att jag varit iväg hela dagen har jag inte pluggat ett smack typ. Jag har lite ångest över att det har blivit lite av den varan den senaste tiden. Men hjärnskakning och annat kom i vägen. Nu mår jag i alla fall bra igen och det är huvudsaken (haha, fattar ni? HUVUDsaken. Torr humor. Jag vet). Efter en genomgång av hur man söker vetenskapliga artiklar åt jag lunch och hade tänkt läsa i boken Den Meningssökande Människan. Eller som Adam trodde att den hette: Den Meningslösa Människan. Den känns dock väldigt meningslös till tentan så den titeln passar bättre. Men riktigt så blev det inte. Matilda bjöd på fika - och vilket kakkalas sen. Det sprutade nästan ur öronen när vi gick därifrån. Vi tog en vända förbi hamnen innan vi åkte på vars ett håll. Havet alltså. Jag får aldrig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0