snow

Min tisdag & äventyr!



Här kommer några bilder från vår promenad idag. Mycket intressant förstår jag. Jag är så glad att mina joggingskor är snövänliga! Då slipper man känna sig klumpig när man vill gå lite fortare! Gortex är bra grejer helt enkelt! Ett annat "praktiskt tips" jag har att komma med är att hoppa över tunga vinterjackor och ha fleece under en tunn dunjacka istället. Man känner sig lätt och smidig, håller värmen och slipper lägga tusentals kronor på en varm jacka (blir dock inte förvånad om jag har köpt en sådan om en vecka eller så...). Vad har jag annars gjort idag? Jo, jag har jag suttit med Psykologins Grunder och läst om behaviorismen. Jag har även varit ute på ett ärende (läs: biblioteket - mitt stammisställe nu för tiden) och tänkte nu svänga ihop en soppa! Ikväll blir det min favorit - fisksoppa! Ikväll är det Familjen På Äventyr på teve. Har ni sett det? Nej, tänkte väl det. Bara jag som kollar på svenska program ju! Det är faktiskt väldigt intressant. Man får följa familjer som säljer allt här hemma och reser eller flyttar utomlands. En familj bor på en båt och har seglat jorden runt. Det äldsta barnet, på kanske sju år, har sovit på land i en månad totalt i sitt liv. Är inte det fantastiskt? Eller sjukt? Beror på hur man ser det. Okej. Punkt. Nu: matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0