snow

Mr Grey & ♥-dag

Hej kompisar!! Igår kväll var jag och såg 50 Shades of Grey! Har inte läst böckerna så trodde jag skulle få en smärre chock av att se alla sexscener i filmen. Men jag tyckte inte de var så detaljerade som jag hade förväntat mig. Jag hade dessvärre magont hela filmen igenom, inte på grund av bion i sig utan av någon konstig anledning. Har varit ute och gått en lugn promenad och druckit vatten så hoppas snart det är över. Hur var filmen då? Grejen verkar vara att tjejen ska ha händerna mer ovanför huvudet än nedanför också ska hon hålla på med sina läpparna prick på hela tiden. Jag vet inte hur många gånger de zoomade in hennes läppar men det var många. Jag tyckte den var bra, om än lite märklig men jag tycker absolut att ni ska se den! Tänker dock lite på hans beteende, hur det kan användas fel av killar som har en förvrängd syn på kvinnor. Men den diskussionen går vi inte in på.



Nu byter jag samtalsämne. Alla hjärtans dag! Har ni planer? Jag har sagt att jag varken vill ha rosor eller choklad. Det känns så... krystat och påtvingat. Jag vill att det ska komma spontant och från hjärtat. Kanske skjuter mig själv i foten och kommer inte få se synen av rosor igen men den risken får jag ta! Har i alla fall fixat en liten överraskning för Marcus. Bokat bord men han vet inte var. SÅ spännande! Hoppas ni får en supermysig lördag men kom ihåg: sprid kärlek ALLA årets dagar! Och ni som känner er ensamma: ni är inte det. Det ligger nog lika mycket ångest över den här dagen som det finns kärlek i luften. Oromantisk? Kanske. Men alla hjärtans dag är så jävla hajpat och jag är trött på det. Så. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0