snow

Nojig skäl



God morgon!
Ska strax bege mig till stationen men tänkte slänga iväg ett inlägg innan dess. Har fortfarande en klump i bröstet och ytlig andning. Hatar att känna mig stressad. Det blev heller inte bättre (pessimist - javisst!) när jag igår läste att vi ska få ännu en superklurig reflektionsuppgift efter den här. Vi ska läsa en hel bok, se en film och därefter dra massa konstiga slutsatser. Åh! På detta är det massa till tentan också om psykologiska perspektiv och ja, ni vet hur nojiga jag kan bli över sånt. Det var så länge sen jag kände press och stress ifrån skolans håll så är ovan. Men nu ska jag försöker tänka positivt och ta en dag i taget. Andas in. Andas ut. I helgen ska jag läsa ett par kapitel och göra roliga saker så att jag kan slappna av. På måndag ska jag ta tag i det här på riktigt och bena ut vad som ska prioriteras och vad som får komma i andra och tredje hand. Det här blir säkert bra - ni känner peppen va?! Haha. Nu önskar jag er alla en riktigt härlig start på helgen. Puss å GLAD FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0