snow

Perfekt helg!


Hej mina kära vänner!
Hoppas ni haft en riktigt härlig helg! Min har verkligen varit super, den bästa på länge! Jag har energi och känner mig glad! I morse gick jag upp tidigt för att vara på Gekås när de öppna vid åtta. Jag, Anna, Josse och Elina knallade runder nästan helt själva den första timmen. Jag har aldrig varit med om att man upplevt TYSTNAD på stället inne. Det var en mäktig känsla, haha. Vi var där till tolv, då allt folk började strömma in. Åt hamburgare och gick i outletbutikerna innan vi körde hem vid två. Jag fyndade nya hörlurar i gult så att det matchar mina träningskläder, prickiga blå/vita strumpor, sällskapsspel och mina älsklingspennor i alla regnbågens färger. En perfekt söndag med andra ord. Nu är huvudet och benen trötta. Ska ladda upp inför veckan med en sista omgång av Mario Kart innan det läggs ner och mörk choklad! Glad söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0