snow

Psykologi å soppa


Hello my friends! Så tråkigt att börja varje inlägg likadant så idag sticker jag ut! Jag har suttit med min älskade 700-sidors bok i några timmar idag. Jag hade önskat att jag pluggat mer men vet ni vad jag kommit fram till? En gång för alla. Att träna tar så ohyggligt (vilket roligt ord) mycket tid. Man säger att alla hinner med att avsätta en timme för träning varje dag. Ok, så långt hänger jag med. Men tar det en timme? NEJ! Det tar en halv dag. Typ. Slutade plugga 10 för att samla ihop träningskläder och cykla till gymmet. 10:20 till 11:30 tränade jag. 12:45 började jag plugga igen efter att ha duschat och ätit lunch. Hm. Lite mutter-butter över detta. Vill ju hinna med att "slänga in" ett pass mitt på dagen när gymmet inte är överfullt med människor men det tar så mycket av min pluggtid. I-landsproblem så det sjunger om det! Hur som helst. Till lunch blev det gårdagens rester av fisksoppan. Purjolök, lax, torsk, grädde, vatten, mjölk, vin, cream fraiche, fiskfond, saffran, basilika och timjan. Världens godaste! Så. Nu har jag fått prata av mig lite. Skönt att få komma iväg till skolan imorgon så jag får social samvaro! Det behövs efter två dagar hemma. Men först en klassisk onsdagskväll med Maaaarcuuus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0