snow

Solljus & Eminem



Alltså solen - du gör mig så glad!
Det strålar in från fönstret och dränker hela rummet med massa solljus! Helt underbart! Idag har jag hur mycket som helst att stå i. Så typiskt eftersom jag har fått två jobberbjudande i eftermiddag! Men viktigt att prioritera och idag ska jag börja på min nya reflektionsuppgift - vilket bland annat innebär att se filmen 8 Mile med Eminem. Har ni sett den? Ikväll ska jag förbereda inför min tjejmiddag som jag ska ha imorgon. Vi har ju en middag i månaden som går runt och imorgon kväll är det min tur. Har precis skrivit en inköpslista som jag ska bocka av. Men först: film och skriv, skriv, skriv! Solen gör allt mycket lättare! Glad torsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0