snow

Sportiga färgklickar


Det har varit väldigt tyst här på bloggen i helgen, förlåt.
Men i fredagseftermiddag var jag inte på humör. Minns ni att jag skulle ha reflektionsmöte och stå till svars för mitt arbete som jag inte var nöjd med? Läraren skämtade (jävligt roligt skämt för övrigt) att jag skulle behöva göra om alltihopa. Nu behövde jag bara komplettera med en liten sak. Men ändå. Känslan att vara missnöjd. Den positiva konsekvensen av detta var att jag sprang tre kilometer och körde ett bra gympass efteråt. Hur som helst. Resten av helgen har jag varit gladare även om jag pluggat en del och känt press från skolan. Men nu känns det lite bättre. I lördagskväll firades min kusin som fyllde elva och igår var jag och MarcusVäla för att söka med ljus och lykta efter ett par nya träningsskor till mig. Mina krav var att det skulle vara Asics (måste vara det och alla träningskläder måste vara Nike, haha), helst rosa och gula och gärna inte över tusenlappen. Jag hittade tillslut precis vad jag var ute efter på Team Sportia! På Stadium Outlet (tips!!) fick en matchande sportbh följa med hem. Om en stund ska ni få se ett annat shoppingfynd (vill lägga till "fynd" som ändelse i allt jag handlar för då får jag känslan av att det var ett bra köp) - en efterlängtad tröja som har stått på min vill-ha-lista sedan 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0