snow

Ursäkta tystnaden


HEJ! Det var några dagar sedan. En ofrivillig paus. Eller ofrivillig och ofrivillig. Jag väljer ju själv men flera kvällar i rad har jag kommit på att jag glömt blogga. Får dock skriva detta snabbt eftersom min data insisterar på att den behöver startas om för att det är något knas med den. Hur som helst så har jag haft ett par dagar fyllda med plugg. Ska skriva om olika psykologiska perspektiv och göra ett arbete om det. Hitta en vetenskaplig artikel som man sedan ska koppla till den kognitiva-behavioristiska inriktningen och bla bla bla. Men detta har jag redan snackat med er om, kom på jag nu. Nu är arbetet i alla fall så gott som färdigskrivet så det är skönt. Då kan jag ta helg med gott samvete. Nu sitter jag här i soffan och vilar benen och bjuder hjärnan på salt choklad efter en dag på äldreboendet. Har inte varit där sedan i somras. Känns så konstigt att komma tillbaka bara för en dag och just nu går alla intryck går runt i huvudet på mig. Nu ska även min tokiga dator få vila! Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0