snow

Våren är kommen


Igår hade vi riktig vår här i Ängelholm. Jag och Cindy gick i skogen, fåglarna kvittrade och solens strålar värmde! Underbart! Jag hade en heldag i skolan, därav min frånvaro. Nu är jag "ledig" fram till fredag. Har dock ett arbete att skriva och känner hur jag drar mig från att ta tag i det. Det känns så svårt. Först ska man leta upp en vetenskaplig artikel. Det har jag gjort. Utifrån den här ska man skriva hur den är vinklad till ett kognitivt - behavioristiskt perspektiv. Vi ska referera till vår tjocka 700-sidors bok och sedan även koppla vad som hade skiljt den åt om den hade en psykodynamisk inriktning. Luddigt som tusan. Jaja, ska läsa igenom uppgiften och försöka komma igång! Får tänka på allt roligt som veckan innehåller och få energi och motivation av det. Ikväll ska jag bada bubbelbad! Det ska bli superskönt! Senare i veckan väntar bio - 50 Shades Of Grey och på lördag förstås, alla hjärtans dag! Så bäst att skynda på så att jag slipper tänka på skrivuppgiften i helgen! Glad tisdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0