snow

All in one



God dag lördag! Jag är så förvirrad i dagarna. Det känns inte alls som lördag idag. Inte som måndag eller torsdag heller för den delen. Startade även den här morgonen tidigt. Skönt. Jag och Maja möttes upp för att långpromenera på morgonkvisten. Vi klev över träd som fallit under natten, pratade en massa och fasar inför årets jobbigaste månader. Januari, februari och mars. Det är alltid en pärs att ta sig igenom. Men jag tror jag kommit på knep för att klara dessa ruggiga, mörka och tråkiga veckor. Jag tror man måste planera in massa roligheter. Har jag sagt det tidigare? Ja, men det tåls att höra mer än en gång! Tjejmiddagar, spelkvällar, badmintontimmar, kompistid på gymmet, spontana utgångar, vara ute i friska luften, planera resor, drömma.. ja ni fattar. Det ska jag göra i alla fall! För att koppla text till bild måste jag bara rekommendera det här superlacket. Ett underlack, ett topplack och ett lack som stärker naglarna. Jag smetade på den här färgen för en vecka sen. Det kan man inte tro va? Nej, jag tänkte väl det. Nu ska jag dricka buljongte och fylla kalendern. Jag har bestämt att årets tre första månader ska bli LJUSA och LÄTTA! Glad lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0