snow

Ananas



Idag gick jag upp tidigt.
Inte för att plugga. Inte för att träna. Utan för att åka till Väla. Sveriges största köpcentrum för att vara exakt. Jag och ett par kompisar var där vid öppning och strosade omkring i tre timmar, åt grekisk mat och jag köpte en ananaströja som jag studerat länge. Den kommer passa perfekt till sommaren med bruna ben och vita shorts eller nu till våren (eller vintern om vi ska vara ärliga) till ett par jeans och svart kofta. Ni ska få bildbevis längre fram. Juli någon gång. Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, haha. Nu har jag precis avslutat några timmars kamratgranskning av hemtentor. Tänkte dra iväg en sväng till gymmet för att sedan möta upp tjejerna igen för bowling! Glad fredag Bloggis!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0