snow

Bilder mitt i veckan


Hej mitt i veckan!
Tänkte köra ett-foto-i-timmen idag i bloggen men jag blev missnöjd med bilderna jag tog under morgonen så det sket sig på direkten. Ni får i alla fall ta del av vad jag gjort under tre timmar. Jag startade dagen med data-och-pappers-fix. Jag lämnade bland annat in studieförsäkran för nästa termin. Sedan klädde jag på Cindy och mig själv för en promenad i skogen. Vi var nästa helt själva och mötte bara en läskig hund (har jag berättat hur rädd jag är för stora hundar?). Det verkade inte som att Egon har vällt allt för många träd men en del stigar var översvämmade. Intressant. Jag vet. Efter dusch av hund planerade jag kvällens middag. Jag ska testa en ny maträtt - kycklinggryta med curry, sojaböner och till detta ris och sallad. Fick den här kryddan av mig själv i julklapp (hade med det i julklappsspelet och kammade hem mitt egna bidrag i tävlingen). Sedan tog jag en sväng till gymmet. Klockan 12:30. Inte 16:30 - man lär sig av sina misstag, som man säger. Det var så lugnt där! Så lugnt att jag vågade på mig att ta en bild. Jag hade tyckt det vore så pinsamt om jag blev upptäckt så försökte göra det diskret, haha. Men hur lätt är det egentligen? Nu ska jag plugga en stund. Sedan laga kycklinggryta, spela Mario och vidare hem till min kärlek! Glad onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0