snow

Blommor å drömkök



Idag hade jag planer på att städa, träna, läsa ett kapitel till nästa veckas lektion och bara ta det lugnt.
Men det första jag ser när jag vaknar i morse är en förfrågning från förskolan. Så snabbare än blixten stod jag i duschen och sen dess har det varit full fart hela dagen! Jordens levande blommor. Jag säger väl då det, de vet hur man ska trötta ut sin fröken. Nu är jag helt färdig i bollen men tacos (tänker att det är här, i mitt gröna drömkök, som jag ska laga tacos i framtiden) gör mig pigg och sen - om min hjärna och jag samarbetar - kanske vi kan komma överrens om att gymmet är ett alternativ ikväll. Men bara kanske. Glad torsdag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0