snow

En guling

 
Jag kom in i en gul fas för några år sedan.
Innan dess hörde jag att mamma inte gillade gult på kläder. Och där någonstans kom jag väl också fram till att jag heller inte gör det. Men så växte jag upp och blev en egen individ med egna åsikter och egna favoritfärger och då kom den här färgen in i bilden igen. Den senaste tiden har jag dock inte varit särskilt exalterad över det gula men så sprang jag på den här tröjan. Visst är den urhärlig? Den vill jag ha. Känns det inte lite som Pippi Långstrump? På ett positivt sätt? Äsch, jag kan i alla fall se att den passar den spralliga, fläthåriga flickan. Och mig. Den kommer från Monki. En väldigt konstig men rolig affär om du frågar mig! De få plagg jag köpt därifrån har alla blivit favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0