snow

En solig start

 
Kunde inte somna igår kväll.
Grisen har tagit över. Förkylningen alltså. Hur som helst så vaknar jag upp till en förvärrad gris, det är knallsvart ute och jag hade velat krypa ner under täcket i två timmar till. Minst. Men trots detta känner jag mig ändå glad idag! Jag hann med tåget i morse (bara en sån sak!), himlen sprack upp och solen kom fram och jag fick bekräftat att den sista veckan av terminen blir lugn och härlig! Dessutom består min basgrupp av mina bästa kompisar i klassen, vilket gör det hela såklart mycket roligare! Nu har jag precis kommit in från en lugn promenad. Tänkte vila, spela Mario, äta soppa, träffa Marcus och se Sveriges Mästerkock ikväll! En bra start på avslutningen alltså! Knepigt det där är föresten. Att det är först nu efter "jullovet" som terminen tar slut. Det känns inte alls logiskt. Ja ja. Nu ska en grisförkyld men GLAD Annie fira onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0