snow

Färglägger januari



Jag tror jag aldrig sagt det här tidigare.
Men jag har gått och blivit förkyld, vilket ni såklart hört förut men den kom för en gångs skull väldigt lägligt. Det är ju aldrig annars som man tycker att förkylningar eller andra sjukdomar kommer i rätt tider. Jag har hört i något teveprogram för inte så länge sen att det vanligaste läkare får höra, när de ger patienter besked om sjukdomar är att det kom så olägligt. Det krockade med semestern, med massa jobb, med julfirandet.. Att vara sjuk är ju inget man planerar in i kalendern direkt. På onsdag börjar skolan igen. Det betyder att jag har idag och imorgon har tid till att ta det lugnt och förhoppningsvis vara frisk till allt drar igång igen! Med positiva tankar är jag nog kry på nolltid! Solen lyser idag! Det gör mig glad! Tänkte ta ut den här filuren på en promenad så vi får se ljuset. Man måste passa på för vid fyra är det bäckmörkt. Något annat som piggar upp är tulpaner. Det om något symboliserar väl vår? Dessa får färglägga den här ljusa och härliga månaden som januari trots allt är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0