snow

I ♥ tidningar


Något som jag älskar är att prenumerera på tidningar. Härligheten ligger i det där när man får hem en rykande färsk tidning. På sommaren gillar jag att kunna ta med dem till stranden och på vintern är det mysigt att bläddra i innan man somnar. Jag är egentligen ingen sån som lockas av presenterna, som ibland medföljer prenumerationerna. Förutom en sak, som jag är svag för. Jag tycker det är en sån brilliant idé och det känns som jag gjort ett riktigt kap varje gång det inträffar. Biobiljetter. Som mutor. Är inte det fantastiskt? Sist betalade jag 159 kronor för några tidningar från Amelia och till detta fick jag två biocheckar. Superfynd om jag får säga det själv! Sen känns kanske inte just Amelia som den rätta tidningen för mig. Men skitsamma. Det är så värt det! En annan tidning jag precis börjat få hem är Mama. Som ni kanske känner till så fullkomligt älskar jag bebisar. Att läsa förlossningsberättelser är bland det bästa jag vet (det är sant!). Sen tycker jag att alla reportage i Mama är så välgjorda och till dessa är det alltid så himla, himla, fina bilder. Men bara för att jag gillar bebisar så är jag inte gravid eller vill ha barn eller planerar villa, Volvo och hund eller så. Jag bara älskar barn. Så fick vi den saken utredd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0