snow

Kusinvitamin & vintervärld


Brukar aldrig visa bilder på människor i bloggen särskilt ofta. Mer än Ebba då men hon måste jag få ha som undantag för blir det inga bilder på varken mig eller Ebba så är den här bloggen så gott som folktom. Men det här kortet som vi, eller Ida rättare sagt, tog igår tycker jag var så härlig så den är jag bara tvungen till att publicera! Vi pratade om en massa roliga saker som händer i sommar, drack tequila och de där förbannade shotsen har varit det enda jag kunnat tänka på idag, haha. I eftermiddag kom jag tillslut ut på en promenad och vilken tur det var för här är den finaste, vitaste vinterdagen med sol, blåaste himlen (finns det mer än en?), knastrigaste snön och bara helt underbart! Hoppas ni har en bra helg och är laddade för den sista januariveckan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0