snow

Måndagsstatus



God måndag Bloggis!
Hoppas er vecka börjat på bästa sätt. Min dag har egentligen inte varit dålig men livet gick lite emot mig i morse. Det regnade när jag var på väg till tåget och jag fick stressa som en jag-vet-inte-vad för att sedan inse att alla i min basgrupp var sena till vår observation. Inte hela världen. Jag vet. Hur som helst så gjorde vi en observation på ett torg i Helsingborg och medan vi stod där kände man riktigt hur tråkigt januari är. Det var mörkt trots att klockan var halv nio, stormen Egon blåste ut det sista av hans kraft på oss, det regnade så där smått ni vet, när det känns men inte syns och det var allmänt kallt och ruggigt. Jaja, det är inte synd om mig. Efter lunch gick vi till ett fik och gjorde nästa observation därifrån. Mycket behagligare! Efter skolan var jag på Friskis och lyfte skrot. Jag känner mig så svag i musklerna. Tråkig känsla men härligheten i att träna väger upp! Tänkte bjussa på en bild men just i sekunden som kortet avfyrandes kom någon in i omklädningsrummet. Det blev inte så bra med andra ord. Så det får vänta. Ni får istället ett foto från observationsplatsen. En buss i ett grått land. Det var min måndag i några rader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0