snow

Plant Anny



Som ni vet så är mitt nyårslöfte att bli bättre på att dricka mer vatten.
Jag har alltid haft svårt för att få i mig tilläckligt stor mängd eftersom jag aldrig är törstig. Förutom vid träning. Men tränar jag inte så får jag påminna mig själv (vilket jag för tillfället är väldigt dålig på) och nästan tvinga ner ett glas eller två. Många dricker ju mycket till maten men jag glömmer ibland bort det helt. Jaja. Nu vet ni bakgrunden. Jag har hur som helst blivit tipsad om att använda appen Plant Nanny. Man kan fylla i hur mycket man dricker men framför allt så plingar den till då och då för att just: PÅMINNA. Riktigt bra! Dock förstår jag inte på hur ni som dricker flera liter bär er åt för att slippa kissa åttatusen gånger per dag? Om jag följer appens rekommendationer, och dricker drygt två liter om dagen, kommer jag behöva kissa en gång i timmen. Minst. Men nu är jag i alla fall ett steg närmare mitt nyårslöfte! 

Kommentarer
Postat av: "Biffen"

Vilken rolig grej, detta måste jag testa! Tack för tipset :-D

2015-01-21 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0