snow

Positiv energi!



God morgon denna regniga tisdag!
Inte alls i min smak. Men vet ni vad jag kom och tänka på igår? Att sommar och ljus i all ära men det kan vara rätt jobbigt också. Fuktig luft gör att man känner sig ofräsch, ångest över att man inte är ute i solen tillräckligt, pressen och stressen över allt man vill hinna med och mitt i allt detta kom jag på att januari, snöblandat regn och mörker inte är så pjåkigt som man kan tro! Hur som helst. Idag gick jag upp vid åtta men har inte gjort ett knop fram tills nu. Jag gör allt för att skjuta upp pluggandet. Åt frukost framför Nyhetsmorgon, läste bloggar, drack te och kollade mailen. Jag hade sett fram emot en lugn dag men fick som sagt en reflektionsuppgift igår. Man ska skriva tre-fyra sidor om filmen vi såg och jag som annars har rätt lätt för att få texter att bli långa vet inte i min vildaste fantasi hur jag ens ska få ihop till en. Nåja, det ska väl gå! Jag har energi från igår kväll då jag var hos Karolina. Tankade kraft och hade en mysig måndag med levande ljus och popcorn. Lånade bilden från dig, hoppas det gick bra! Dags att fånga dagen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0