snow

Söndagstugg



Igår var ingen bra dag. Jag var sur och ledsen över en massa saker och hade definitivt ingen lust till att blogga. Men allt ordnade upp sig och på kvällen köpte jag och Marcus hem en massa gott. Vi såg filmen I Love You, Man och jag kände en nyförälskelse till Bjärechips. Finns det något godare? Nu ska jag hoppa ur pyjamasen och bege mig till gymmet. Jag har kommit in i ett bra flow. Men halsontet är tillbaka. Men vet ni? Det skiter jag i just nu. Det kan ju inte alltid få förstöra. Efter träningen ska jag hälsa på mormor och morfar. Det gör jag allt för sällan och har ofta dåligt samvete på grund av det. Ha en härlig söndag kära Bloggis! Imorgon börjar allvaret igen för min del, så bäst att njuta av friheten några timmar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0