snow

Testpatrullen Annie


När Matilda i min klass frågade om den där peppboken, som jag tipsat om i bloggen, var bra blev jag väldigt fundersam.
Peppbok? Som jag tipsat om? I bloggen? NÄ! Jag har inte läst någon peppbok, svarade jag. Men så blev jag då tvungen till att tänka efter och kommer lite senare på att hon måste mena The Golden Year. Jag fick säga som det var, att jag tipsat om den men dessvärre inte tagit mig tid till att läsa den. Himla pinsamt. Jag hade med den till Grekland i somras och hann igenom ett par kapitel innan den fick en mindre vattenskada. Men det är egentligen ingen anledning. Jag ska ta tag i mitt bokläsande. Snart.




Hur som helst så tänkte jag tipsa om två riktigt smarriga saker idag. Den här gången kan jag intyga att jag har testat dem! Det första är det här knäckebrödet. Ryvita med sesamfrön. Det räddade mina fikapauser på äldreboendet i somras. Det andra åt jag hos Marcus för några veckor sen. En färdig kladdkaka, Coops egna, som är precis lika god som en nybakad man gör själv. Tycker annars att man kan känna att färdiga kladdkakor är kemiskt framställda i smaken. Men inte den här! Testa testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0