snow

Till Annie från Annie


Här faller snöflingorna sakta ner från himlen och marken är alldeles vit.
Rätt härligt ändå - även om våren hade varit mer än välkommen. Men den som hoppas på det får vänta länge till för efter flera år av upprepning har vi ju nu lärt oss att det är först i januari som vintern knackar på dörren. Här hemma har vi köpt tulpaner för att fira Adam igår men även för att pigga upp med vårkänslor! Så. Jag sitter här med huvudvärk och kom precis på att jag inte vattnat min Plant Anny på länge - dricker, med andra ord, för lite.. Idag har jag och Marcus varit en runda på stan, jag har hämtat ut ett paket som jag köpt till mig själv och kikat på joggingskor för hundraelfte gången och konstaterat ännu en gång att vart enda doja är gjord för de med pronationsstöd, ila illa hockeyfrilla! Nu ska jag fylla på vätskeförrådet för att senare träffa kusinerna! Vi har pratat om att ha kusinträff i åratal och nu har vi äntligen gjort slag i saken! Glad lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0