snow

Träning & struktur


Hej kompisar!
Jag har blivit förkyld. Igen. Malin säger att jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Jag vill inte tro det men nu gör jag nog ändå det snart. Blä! Men jag är rätt glad idag! Jag har kommit igång med träningen och det gör mig så gott. Jag mår verkligen bra av det! Alla deprimerade människor borde gå en rask promenad, träna tabata eller umgås med gymmet i 40 minuter. Svårare än så borde det inte vara att bota sura miner. Men det kanske inte jag ska uttala mig om. Något annat jag mår bra av är struktur. Jag har precis gått igenom all kurslitteratur som ska läsas den första delkursen, skrev upp allt i kalendern så jag kan följa och se vad varje lektion har för sidhänvisningar. Planering är mitt mellannamn. Vi har ett ganska luftigt schema den här terminen och jag förstår varför - mycket som ska läsas och många reflektionsuppgifter som ska skrivas. Men det känns ändå realistiskt. Så nu ska jag umgås med boken Vetenskap, Kunskap och Praxis en stund. Sen ska jag göra i n g e n t i n g. Hoppas ni får världens bästa lillördag, vart ni än befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0