snow

Clinique



Får ursäkta mig ännu en gång för denna tysta blogg.
Den hinns eller prioriteras inte när livet är fullt med jobb och allt där emellan. Men nu så är jag ledig ett par dagar och då får jag passa på! Jobbet ringde precis och frågade om jag kunde hoppa in på jobb ikväll. Känner mig så dum när jag säger nej men ikväll har jag bjudit hit några tjejkompisar på vin och plock så fritiden får prioriteras den här gången. Igår efter att jag slutat fixade jag klart pappas födelsedagspresenter (har hittat bra grejen den här gången tycker jag, så svårt att komma på annars till ens pappa/bror/kille). När jag ändå var på stan gjorde jag några ärenden. Jag köpte bland annat nya rengöringsprodukter. Jag har testat Cliniques 3-stegssystem ett tag i småförpackningar (i samma storlek som krämen ovan) och tycker verkligen det är toppen. Så nu köpte jag de stora flaskorna. Ansiktsvattnet är super! Det känns effektivit men ändå skonsamt mot huden, svider lite men rengör bra. Det får bli dagens tips! Just nu 20% på Kicks! Nu ska jag ha en ledig eftermiddag innan jag förbereder för mini-tapas. Har köpt hem världens godaste vin till tjejerna. Kan visa sen! Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0