snow

Delad tur



Ett kvällspass, en delad tur och sånt kul har varit anledningen till frånvaron.
Inte alls meningen! Imorgonbitti ska jag upp tidigt igen så bäst att jag går och lägger mig. Kommer antagligen känna mig i någon konstig form av bakis imorgon. Jag brukar göra det efter ett delat pass. Känns föresten så omodernt med delade turer. Gör det inte? Det känns som att det är sånt vi kommer prata om, om 20 år och se tillbaka på detta dumma påhitt. Nej du kära Bloggis. Dags att hoppa i säng! Nästa vecka väntar en chillvecka på jobb. Måndag, torsdag och fredag - sen får det vara nock! Återkommer så snart jag fått sova några timmar och har ett par dagars ledigt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0