snow

En härlig sommardag



Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt.
Så hjärtans skönt! På förmiddagen cyklade jag till stan för att fixa några ärenden. Lämnade böcker på biblioteket, köpte en sallad och tittade på födelsedagspresent till en kompis. Sen åkte jag raka vägen till stranden för att fyra timmar senare konstatera att även om jag inte bränner mig ett skvatt en vecka i Grekland så lyckas jag göra det efter en dag i solen på hemmaplan. Aj! Den där vinden är lurig. Det känns inte som att solen tar när havsbrisen är sval men så är alltså inte fallet. När jag kom hem såg jag Sverige fira fotbollskillarna i Kungsträdgården och sedan åt jag grillade hamburgare (känns som att jag alltid skriver att jag äter det). En riktig sommardag med andra ord! Nu laddar jag och aloe vera-flaskan om för en långhelg på äldreboendet! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0