snow

Hello cupcake


Igår firade vi som sagt pappa och då bjöd vi på dessa smarriga sötsaker! Det var himla gott med kombinationen av syran från vinbären och sötman från frostingen! Även idag är jag ledig och tänkte spendera denna dag genom att äta tacos, spela minigolf och springa en sväng. Jag ska försöka komma in i bra rutiner igen med den här löpningen. Det är lättare sagt än gjort. Men min plan är att ha ett väldigt lugnt utgångsläge. Det sägs ju att man ska ha det för att kunna/orka/vilja behålla rutinerna. Annars tröttnar man snabbt. Så tanken är att jag ska avverka tre kilometer med Fredagspodden i öronen och fågelkvitter i bakgrunden. Ha en glad fredag kära Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0