snow

HIF - Walker


Ingen dog på fotbollsmatchen. Det var några idioter som sköt bengaler (som jag nu lärt mig att det heter - inte bangaler som jag skrev igår) men de blev utbuade av hejarklacken så det var bra! Hur var det då den här gången? Jo, just när matchen börjat fick jag veta att Kevin Walker skulle spela! Och då blev ju matchen helt plötsligt väldigt rolig att följa. Som ni kanske minns tyckte jag att Walker var väldigt bra (läs: snygg) i Idol. Jag kom på mig själv någon gång att skrika när han gjorde bra ifrån sig men med vidare eftertanke var det nog inte så smart, att heja på bortalaget menar jag (tänker på den där reklamen, när en kille letar efter sin tjej Milan och står i Milans motståndsklack). Nu har jag även börjat lära mig sångerna. Det är kul. Men jag råkade heja på Rögle någon gång (det är typ samma låtar eftersom, enligt Marcus, är klacken den samma - om somrarna hejar man på HIF och på vintrarna på Rögle). Man lär sig mycket. Nu ska jag se till att träffa kompisar innan jag packar ihop för en helg i Göteborg! Jag och Marcus firar fem, ja FEM, år! Är inte det helt otroligt? Och fint? Och länge? Jag är själv rätt imponerad av oss. Att vi klarar allt tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0