snow

Kompishäng




Min dator kan verkligen inte må bra! Den går liksom på högvarv från start, blir extremt varm och därmed går fläkten igång och låter över hela kvarteret. Typ. Men släpp all teknikskit! Som jag berättat för dig har jag verkligen försökt få in några härliga stunder med vänner de senaste dagarna. Igår möttes jag och Maja upp för en powerwalk i solskenet! Vi gick i nästan två timmar - längst ån, till ett glömt koloniområde, till Nyhem, vidare till Kungs och sen ner till stan igen. Så roligt att äntligen ses! Idag har jag och Karolina ätit lunch på Ostbutiken här i Ängelholm. Har suktat efter deras räksallad i ja, flera år och nu äntligen gjorde jag slag i saken. Väldigt gott kan jag meddela! Vi grät och skrattade om vartannat. Jag älskar att hinna säga mer än hej och verkligen prata igenom allt som hänt med vänner som jag inte sett på allt för länge! Två riktigt mysiga dagar! Imorgon väntar fotostund med Ebba innan jag beger mig norrut till Götet! Hej hopp Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0